Het is eens jongensdroom voor vele videomarkers om een videoproductie te mogen maken voor grote bedrijven als Coca Cola en DHL Europe. Deze droom is werkelijkheid geworden voor Mark van de Pol (26) en Pim Aalbers (24) van MRK Media.
Innovatieve videoconcepten met nieuwste technieken
MRK Media verzorgt videomarketing voor vele grote en kleine bedrijven in Nederland. Van bedrijfsfilms tot productfilms en van animatiefilm tot interactieve video. MRK Media filmt al deze films met de nieuwste technieken. 4K videokwaliteit, mooie omgevingsvideo’s gemaakt met een drone of een VR video, niets is te gek voor de jongens van MRK media.
De eerste VR Buggy in Europa
Mark en Pim hebben samen eigenhandig een VR Buggy gebouwd. Hiermee is MRK Media het eerste bedrijf in Europa die superieure video opnames met een VR Buggy kan maken. Een uniek kijkje in de keuken van uw bedrijf of een complete productbeleving bieden? Met de nieuwste VR Buggy maakt MRK media unieke beelden voor een unieke beleving.
Hoe Coca Cola en DHL bij MRK media uitkwamen
Het internet en onze website zijn voor erg belangrijk. Via het internet zijn Coca Cola en DHL dan ook uiteindelijk bij ons bedrijf uitgekomen. “Coca-Cola benaderde ons met het vraagstuk of wij een unieke video konden maken voor personeelswerving, een film mogen maken voor zo’n groot bedrijf! Een echte jongensdroom die uitkwam!” zegt Mark van de Pol met een grote glimlach op zijn gezicht. “Toen ook nog DHL ons benaderde of wij voor hen video’s konden maken kon ons geluk niet meer op. DHL Nederland heeft onze video’s laten zien aan het Europese hoofdkantoor en nu mogen wij binnenkort naar London om met hun de opties te bespreken!”
Nuchtere aanpak zorgt voor uitmuntende kwaliteit.
De nuchtere aanpak van MRK media en de full service videomarketing dienstverlening, waarin vanaf concept tot distributie meegedacht wordt, draagt enorm bij aan het succes van de twee bevlogen videomakers. MRK media stelt zichzelf dan ook doel om een video te maken die volledig naar wens is van de opdrachtgever. “Wij zijn pas tevreden als onze opdrachtgever dat ook is. Bestaat iets nog niet? Dan bekijken wij graag hoe we de wensen tóch kunnen realiseren!” MRK media mag door deze unieke kwaliteit en manier van werken ook andere grote opdrachtgevers zoals Jaguar, Kärcher en Landrover Van Mossel uit Zwolle tot de klantenkring beschouwen.
Opkomst van interactieve video, ondersteuning vanuit Zwolle
Er komen steeds meer online video’s bij, echter ontbreekt het vaak aan interactie met de kijker. Maar zelfs daar heeft MRK Media een oplossing voor! “Eén van onze opdrachtgevers kwam met de wens voor een betaalbare interactieve video. Er zijn nog maar weinig bedrijven die dit kunnen maken en de bedrijven die het maken zijn extreem duur. Wij hebben een betaalbare oplossing ontwikkeld die volledig naar wens van de opdrachtgever is ingericht. Deze ontwikkelde techniek kunnen wij nu ook weer toepassen voor onze andere opdrachtgevers.” Aldus Mark van de Pol.
Online video is voor iedereen én het is betaalbaar
Alle bedrijven met een verhaal kunnen gebruik maken van video content. Klanten en consumenten lezen steeds slechter. Een bedrijfsfilm kan bijvoorbeeld zorgen voor een kijkje achter de schermen bij een bedrijf. “Een beeld zegt meer dan 1000 woorden”, zegt Mark van de Pol, “Op papier kan je heel mooi omschrijven dat je een magazijn hebt voor 1000 pallets, maar een video die 1000 pallets laat zien is toch een stuk indrukwekkender!
Van bedrijfsfilm tot animatievideo
MRK media ondersteunt bedrijven met allerlei videomarketing vraagstukken. Van huizenvideo’s tot bedrijfsfilms en van animatievideo tot reclames, MRK Media helpt u graag verder om uw doelstellingen te realiseren! Bekijk de website voor meer informatie over die jonge Zwolse bedrijf.