Doyen Auto Nederland, verantwoordelijk voor de Autodistribution- en AD Garage-formule in ons land, heeft in SignSellers de partner gevonden voor de uitrol van de buitenreclame bij de aangesloten grossiers en garagebedrijven. Komend jaar worden bij zo’n 30 grossiers en tientallen garagebedrijven reclame-uitingen aangebracht conform de Autodistribution en AD Garage-huisstijl. Een leuke klus voor het jonge, maar ervaren reclameproductiebedrijf.
Autodistribution en AD Garage zijn internationaal bekende merknamen in de automotive aftermarket. Doyen Auto Nederland heeft de regie over de merken in Nederland en België. Het label is ontstaan uit de behoefte van zelfstandige grossiers en garages om een gezamenlijk netwerk te bouwen, waarin wordt samengewerkt op het gebied van IT, inkoop, commercie en marketing.
Uniforme uitstraling bij grossiers en garagebedrijven
De grossiers en garages krijgen allen een herkenbare, uniforme uitstraling. SignSellers neemt hiervoor de werkzaamheden van begin tot eind uit handen. Op locatie wordt ingemeten en worden foto’s gemaakt. Vervolgens wordt bepaald welke huisstijluitingen geschikt zijn voor de betreffende locatie en wordt daarvoor een ontwerp in een fotopresentatie uitgewerkt. Daarop is een selectie van gevelreclames, raambeletteringen, reclameborden, zuilen, spandoeken, parkeerborden en autobeletteringen te zien. Nadat er met de pandeigenaar is overeengekomen welke reclame-items er daadwerkelijk mogen worden uitgevoerd, worden deze door SignSellers geproduceerd en op, aan en bij het pand gemonteerd.
Trotse Signsellers
Bij SignSellers is men trots dat een grote landelijke partij kiest voor het relatief jonge reclameproductiebedrijf. SignSellers vierde oktober vorig jaar het eenjarige bestaan. De werkzame signmakers, zeefdrukkers en ontwerpers kunnen echter bouwen op jarenlange ervaring in de reclame- en signbranche. Er wordt voor meer grote klanten gewerkt, maar toch is het elke keer weer een eer als een grote partij vertrouwd op je kennis en kunde.