Kennisplatform voor Oost Nederland

Twentse, ambitieuze en nuchtere Pay.nl deelt expertise via kennismaanden

Geplaatst op 6 juni 2016
Pay.nl - Olaf Kok

De in Enschede geboren Pay.nl is een pionier op het gebied van e-commerce en on- en offline ondernemen. De payment provider  heeft een technisch Tukker-hart en is daardoor constant op zoek naar marktveranderingen, technische innovaties of andere verbeterpunten. De afgelopen jaren heeft Pay.nl veel kennis opgedaan in de online wereld. Die kennis en ervaring wil Pay.nl in haar zogenoemde ‘kennismaanden’ delen.

Delen is het nieuwe hebben
Pay.nl wil met de expertise die zij in huis heeft de online wereld iets beter, mooier en veiliger maken. In de aankomende weken zal Pay.nl haar kennis naar buiten brengen door verschillende thema’s te koppelen aan maanden. Met die thema’s behandelt Pay.nl interessante vraagstukken rondom on- en offline ondernemen en e-commerce. Met het behandelen van deze thema’s worden verschillende tips uitgedeeld om het (online) ondernemer nog slimmer, veiliger en leuker aan te pakken en zo hopelijk ook meer rendement te realiseren.

Kennis door te doen
Van omnichannel, de invloed van online fraude tot aan mobile payments. Pay.nl heeft veel kennis in huis. Pay.nl stond samen met Enschedeër Olaf Kok (oprichter/eigenaar) 15 jaar geleden aan de wieg van online betalingen. Van alleen iDeal tot inmiddels de tientallen prepaidkaarten waarmee online betaald kan worden: Pay.nl en Olaf Kok hebben het allemaal meegemaakt. Ondertussen is de payment provider de wieg ontgroeid en leidt het bedrijf vanuit Enschede en Spijkenisse dagelijks de verwerking van meer dan tienduizenden online en instore betalingen in goede banen.

Start met omnichannel
Mei en juni staan voor Pay.nl in het teken van omnichannel. Iedere ondernemer die de ontwikkelingen binnen de e-commerce bijhoudt, zal het zijn opgevallen: de term ‘omnichannel’ is niet meer weg te denken. Maar wat is het precies? En hoe kan men met een omnichannel-strategie een verhoogd klantloyaliteit en meer rendement behalen? Via blogs en een whitepaper (hier te downloaden) geeft Pay.nl verschillende tips hoe een ondernemer (klein of groot, online of offline) de omnichannel-strategie kan implementeren in de backoffice.

Aanmelden
Interesse in een van deze onderwerpen of meer weten over Pay.nl en haar themamaanden? Kijk op dan op de website.

Heeft u interessant nieuws of een bijzonder verhaal?

Laat het ons weten via nieuws@kijkopoostnederland.nl. of via onze handige nieuwsmodule.

Nieuws aanleveren

Zoeken naar: